Sales & Channel Management in de financiële wereld

Met Channel Management wordt het beheer van alle distributieprocessen en –kanalen bedoeld. Vaak worden Channel managers dan ook gezien als de beheerder van de gehele verkoopketen. Aanvullend hierop is het Sales Management verantwoordelijk voor alle verkoopprocessen.

Uitgelicht: 

Van Proces naar persoonlijk: Met vertrouwen naar klantbelang

 
Wat wil de klant in de financiële branche? gratis downloaden

Deze whitepaper biedt financiële instellingen een positief geluid om het klantvertrouwen terug te winnen. In plaats van het zoeken naar tijdelijke oplossingen om de klant tevreden te houden, is het tijd voor een strategische en duurzame aanpak om de relatie met de klant te verbeteren en te behouden. Lees nu verder of download geheel vrijblijvend de volledige whitepaper.

Lees verder Gratis downloaden
 

Cognitive RPA: Wat zijn de voordelen voor financiële instellingen?

Cognitive RPA: Wat zijn de voordelen voor financiële instellingen?

Nog verder digitaliseren zonder de IT-systemen aan te passen. Zo gemakkelijk is cognitive robotic process automation. Niet gek dat veel financiële instellingen zich hierin verdiepen. Wil je meer weten over de kenmerken, voordelen en stappen bij cognitieve RPA? Bekijk de presentatie, focus met je medewerkers op de taken die echt belangrijk zijn en laat routinematig werk over aan robots.

Lees verderGratis downloaden

Blockchain transformeert de financiële dienstverlening

Blockchain transformeert de financiële dienstverlening

De blockchain-technologie levert organisaties een aantal niet te missen voordelen op. Ook de financiële dienstverlening wil de boot niet missen en zoekt naar manieren om blockchain slim in te zetten binnen hun processen en bedrijfsmodellen. Ontdek in deze whitepaper welke 5 trends en toepassingen al volop in ontwikkeling zijn en hoe blockchain de branche de komende jaren zal transformeren.

Lees verderGratis downloaden

Benchmark Regulation zorgt voor meer transparantie

Benchmark Regulation zorgt voor meer transparantie

Per 1 januari 2018 is de financiële sector gebonden aan de Benchmark Regulation. Deze verordening moet ervoor zorgen dat na enkele fraudeschandalen de traditionele benchmarks zoals LIBOR en EURIBOR worden vervangen door transparantere systemen. Een ingrijpend proces voor de financiële sector, het heeft immers impact op je IT, producten en processen. Hoe je daarmee omgaat lees je in deze whitepaper.

Lees verderGratis downloaden

De klant centraal stellen middels client lifecycle management

De klant centraal stellen middels client lifecycle management

De klant centraal stellen is een steeds vaker voorkomende succesfactor bij financiële instellingen. Vanuit wetgever en toezichthouders is de druk groter om te voldoen aan criteria op het gebied van de zorgplicht van financiële instellingen voor hun cliënten. Daarnaast verwachten diezelfde cliënten een perfecte dienst van hun financieel dienstverlener. Hoe moeten financiële instellingen hiermee omgaan?

Lees verderGratis downloaden

Groei realiseren door verbeteren klantervaring

Groei realiseren door verbeteren klantervaring

Verzekeraars worden meer en meer geconfronteerd met de groeiende macht van de consument. In toenemende mate is de slag om klanten verplaatst van simpelweg producten en prijzen naar het gebied van persoonlijke ervaring en relatie. Deze verschuiving zorgt ervoor dat verzekeraars nieuwe competenties meester moeten worden om competitief te blijven. Verzekeraars zullen zich dan ook moeten verplaatsen naar oplossingen voor het optimaliseren van de klantervaring.

Lees verderGratis downloaden