Bedrijfsprofiel
SparklingCRM

SparklingCRM

Branche: Financieel & Verzekeringen
Publiceert over: Klantgericht- en duurzaam ondernemen

Klantgericht ondernemen naar een hoger niveau tillen, dat is onze ambitie.


Duurzame klantrelaties
Wij zijn er van overtuigd dat oprechte en authentieke aandacht voor de klant het succes van organisaties garandeert. Echter in deze tijd van digitalisering en individualisme wordt de afstand tot de klant ongemerkt groter. Hoe blijft u onder de aandacht van uw klanten en waarmee kunt u zich onderscheiden? De sleutel tot succes zit wat ons betreft nog steeds opgesloten in het blijvend investeren in duurzame klantrelaties. Duurzaamheid die zich laat vertalen in oprechte aandacht, in pro actief zijn richting klanten, in het overtreffen van de verwachtingen met waardevolle service en passende producten en diensten. Een uitdaging? Zeker! Maar wel één waarmee u werkelijk onderscheidend vermogen creëert, waardoor u een hogere klantloyaliteit bereikt en daarmee een stevige basis legt voor uw continuïteit.

Met een sprankelende blik
Wij helpen u om deze visie georganiseerd te krijgen in uw dagelijkse praktijk. Passend bij uw tempo, met gepaste inzet, en een sprankelende blik op uw en ons vakgebied. Van oudsher zijn we thuis in de branche van financieel dienstverleners, maar inmiddels hebben we ook de nodige ervaring opgebouwd binnen andere branches waaronder de fashion industrie. Deze brede kijk op klantgericht ondernemen geeft ons nieuwe inzichten, waar we u graag van laten profiteren.

SparklingCRM verzekert u van klantgericht ondernemen.

Volg SparklingCRM

Klantgerichtheid: Scoren met deze 10 tips!

Wanneer ging jij voor het laatst langs bij een verzekeringskantoor om je polis door te spreken? Als intermediair is het knap lastig om klanten in dit digitale tijdperk aan je te binden. Klantgerichtheid is dan ook hét codewoord om het verschil te maken. Lees hier 10 gouden tips voor een betere klantgerichtheid uit het trendonderzoek Klantgerichtheid 2018.

Lees verder...

Trendonderzoek startende intermediairs

Dit uitgebreide trendrapport over startende intermediairs geeft u meer inzicht in de keuzes die deze nieuwe intermediairs maken. Wat drijft ze en wat zijn hun verdienmodellen? Hier lichten we alvast een aantal van de vele resultaten toe. Wilt u meer te weten komen over het opbouwen van klanten of welke dienstverlening belangrijk is? Lees snel verder!

Lees verder...

Duurzame klantrelaties in de verzekeringsbranche

Deze whitepaper beschrijft een nieuw online platform, genaamd Sjoerd. Dit platform is ontwikkeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties. Voor de adviseur werkt dit platform als een Personal Advisor, die helpt bij het waarborgen van duurzame klantrelaties en de continuïteit van de organisatie.

Lees verder...