Gearchiveerd kennisitem
Download artikel Persoonlijke begeleiding letselschadeslachtoffer cruciaal voor snel herstel Download

Persoonlijke begeleiding letselschadeslachtoffer cruciaal voor snel herstel

Het Nieuwe Schaderegelen

Het Nieuwe Schaderegelen

Vertrouwen, empathie en zelfredzaamheid zijn van ongekend groot belang bij voorspoedig herstel van letsel als gevolg van een (verkeers)ongeval. Meer en meer verzekeraars bieden slachtoffers daarom persoonlijke begeleiding gedurende hun letselschadeproces. Want sneller herstel loont - en daar hebben alle betrokken partijen profijt van, met het slachtoffer voorop.

Inhoud artikel

Dit artikel gaat dieper in op Het Nieuwe Schaderegelen en hoe een persoonlijke benadering helpt het herstel van letselschadeslachtoffers te bespoedigen. Enkele onderwerpen die aan bod komen zijn:

  • Herstel belemmerende factoren;
  • De consequenties van langzaam herstel;
  • Regierol van slachtoffers;
  • Spin in het web.

Download het artikel

Download het volledige artikel “Het Nieuwe Schaderegelen” en lees meer over hoe  persoonlijke en directe begeleiding van letselschadeslachtoffers cruciaal blijkt voor een spoedig herstel.

Let op: Dit is een gearchiveerd artikel. IntoFinance brengt graag actuele kennis rondom VerzekerenSchadeverzekeringen bij u onder de aandacht. Deze vindt u hieronder.

Actuele kennis

Verzekeren: De klant centraal stellen middels client lifecycle management

De klant centraal stellen is een steeds vaker voorkomende succesfactor bij financiële instellingen. Vanuit wetgever en toezichthouders is de druk groter om te voldoen aan criteria op het gebied van de zorgplicht van financiële instellingen voor hun cliënten. Daarnaast verwachten diezelfde cliënten een perfecte dienst van hun financieel dienstverlener. Hoe moeten financiële instellingen hiermee omgaan?

Lees verder...