Gearchiveerd kennisitem
Download artikel Exceptional customer experience Download

Exceptional customer experience

Van klanttevredenheid naar betrokkenheid

Van klanttevredenheid naar betrokkenheid

Klanten willen zich betrokken voelen bij een organisatie en de diensten of producten die het levert. Het product of de service alleen is niet meer genoeg. De klant van vandaag wil een persoonlijke, ondersteunende en wederzijds verrijkend partnerschap. Deze whitepaper gaat dieper in op het stroomlijnen van processen welke het de klant en de organisatie gemakkelijker maken het partnerschap te bereiken.

Bain & Company enquete

De whitepaper bestaat uit de volgende hoofdstukken:

  • Waarom een status quo niet werkt;
  • Een multichannel benadering;
  • Hoe goed is uw service?;
  • Het ontwerpen van uitzonderlijke klantervaringen;
  • Use cases.

Download de whitepaper “Exceptional customer experience” waarin dieper wordt ingegaan op de bovenstaande punten welke helpen klanttevredenheid naar betrokkenheid om te zetten.

Let op: Dit is een gearchiveerd artikel. IntoFinance brengt graag actuele kennis rondom Relationship Management bij u onder de aandacht. Deze vindt u hieronder.

Actuele kennis

Relationship Management: Groei realiseren door verbeteren klantervaring

Verzekeraars worden meer en meer geconfronteerd met de groeiende macht van de consument. In toenemende mate is de slag om klanten verplaatst van simpelweg producten en prijzen naar het gebied van persoonlijke ervaring en relatie. Deze verschuiving zorgt ervoor dat verzekeraars nieuwe competenties meester moeten worden om competitief te blijven. Verzekeraars zullen zich dan ook moeten verplaatsen naar oplossingen voor het optimaliseren van de klantervaring.

Lees verder...