Kennisitem
Download artikel Duurzame klantrelaties in de verzekeringsbranche Download

Duurzame klantrelaties in de verzekeringsbranche

Sjoerd: Het nieuwe online platform voor de adviseur van de toekomst

Sjoerd: Het nieuwe online platform voor de adviseur van de toekomst

Om als onderneming overeind te blijven is het van essentieel belang om in duurzame klantrelaties te investeren. Voor de adviseur van de toekomst in de verzekeringsbranche  staat de klant dan ook centraal. Veel adviseurs willen dit vormgeven met nieuwe ideeën en werkwijzen, maar vragen zich tegelijk af hoe zij dit kunnen organiseren. Hierin mag de techniek niet leidend zijn, maar de juiste tools helpen de klantgerichte toekomstvisie wel gestalte te geven.

Deze whitepaper beschrijft een nieuw online platform, genaamd Sjoerd. Dit platform brengt als een verbindende schakel verschillende beproefde technieken samen. Sjoerd moet niet worden gezien als een nieuw systeem vol met maatwerk, maar als een platform gericht op een nieuwe manier van werken.

“Bedoeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties.”

Het nieuwe online platform is ontwikkeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties. Voor de adviseur werkt dit platform als een Personal Advisor, die helpt bij het waarborgen van duurzame klantrelaties en de continuïteit van de organisatie.

Download de whitepaper
Wilt u meer weten over het online platform ‘Sjoerd’, dat helpt klantrelaties op te bouwen en te onderhouden? Download dan geheel vrijblijvend de volledige whitepaper.

tag icon