Kennisitem
Download artikel Actieve Prolongatie Download

Actieve Prolongatie

Klantgericht ondernemen in de praktijk

Klantgericht ondernemen in de praktijk

Actieve Prolongatie gaat uit van het afwegingsproces welke de klant bij aanvang van een risicobeoordeling hanteert. Dit proces zorgt voor een perfecte match tussen klantwensen en beschikbaar aanbod. In deze whitepaper wordt dieper ingegaan op actieve prolongatie en bijbehorende processtappen.

Voor wie interessant?
Voor wie is actieve prolongatie dan interessant? Het is onder andere interessant voor organisaties die het lastig vinden om de eigen toegevoegde waarde concreet te maken naar de klanten. Voor organisaties die de AFM-controles op dossiers vrezen of organisaties die moeite hebben met het behouden van klanten in dit digitale tijdperk. Kortom, voor organisaties die effectiever en efficiënter willen prolongeren, klantgerichter willen werken en zo extra waarde toevoegen aan de relatie met de klant.

Inhoud whitepaper
Deze whitepaper geeft een zeer uitgebreid overzicht van alle voordelen van actieve prolongatie ten opzichte van ‘old school’ prolongatie. Na een beknopte terugblik op ‘old school’ prolongatie en introductie op actieve prolongatie wordt zeer uitgebreid uitgelegd hoe actieve prolongatie werkt, welke voordelen het heeft en welke processtappen doorlopen worden. Zie ook figuur 1 hieronder:

Processtappen Actieve Prolongatie

Figuur 1: Processtappen Actieve Prolongatie

Download de whitepaper
Download de whitepaper waarin een volledig overzicht gegeven wordt van stappen die binnen het actieve prolongatie proces genomen moeten worden en lees daarnaast over de voordelen van actieve prolongatie.