Expert
Vonk foto
logo SparklingCRM

Wim Vonk

Functie:  Directeur
Profiel:  Duurzaam klantgericht ondernemen

Het is mijn overtuiging dat de ondernemers die echt duurzame relaties met hun klanten durven aan te gaan, uiteindelijk succesvoller zijn. Duurzaamheid in relaties ontstaat als we oprechte aandacht voor elkaar hebben en elkaar steeds op een open en eerlijke manier tegemoet treden. Dan ontstaat die warme vertrouwensband, die zeker in deze branche zo broodnodig is om mensen daadwerkelijk financieel bewust en tegelijkertijd betrokken te maken.

De ‘klant centraal stellen’ klinkt steeds nobel en prachtig, maar het zit vaak in de kleine dingen die je minimaal goed doet, maar liever nog net iets beter dan je klant verwacht. ‘Practice what you preach’ is voor mij het Leitmotiv en tevens de absolute voorwaarde voor het handelen in de dagelijkse praktijk. Als je dat georganiseerd krijgt, dan ben je op de goede weg.

Neem contact op met Wim Vonk

Trendonderzoek startende intermediairs

Dit uitgebreide trendrapport over startende intermediairs geeft u meer inzicht in de keuzes die deze nieuwe intermediairs maken. Wat drijft ze en wat zijn hun verdienmodellen? Hier lichten we alvast een aantal van de vele resultaten toe. Wilt u meer te weten komen over het opbouwen van klanten of welke dienstverlening belangrijk is? Lees snel verder!

Lees verder...

Duurzame klantrelaties in de verzekeringsbranche

Deze whitepaper beschrijft een nieuw online platform, genaamd Sjoerd. Dit platform is ontwikkeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties. Voor de adviseur werkt dit platform als een Personal Advisor, die helpt bij het waarborgen van duurzame klantrelaties en de continuïteit van de organisatie.

Lees verder...