Expert
Visser foto
logo SparklingCRM

Susan Visser

Functie:  Business Consultant / projectmanager CRM
Profiel:  Klantgericht ondernemen CRM

Klantgericht ondernemen doe je niet met eenmalige acties of ad hoc activiteiten, maar door bewuste keuzes te maken die je helpen om te focussen en die richting geven. Keuzes waarmee je, op een manier die past bij de kracht en identiteit van je bedrijf, de klantgroepen van je keuze kunt aanspreken. En de keuze om daarmee een waardevolle relatie te willen opbouwen, op een manier die past bij de individuele klant.

Die keuzes vormen ook een succesfactor in projecten aangaande klantgericht ondernemen en CRM. Dat vraagt in de huidige tijd wel om een andere aanpak dan vroeger, maar draait nog steeds om passende aandacht voor de klant op het juiste moment. En dat is een enorme uitdaging, maar wel een hele boeiende. Technologie is daarin een prachtig hulpmiddel, maar mensen maken in mijn ogen altijd het verschil.

Neem contact op met Susan Visser

Trendonderzoek startende intermediairs

Dit uitgebreide trendrapport over startende intermediairs geeft u meer inzicht in de keuzes die deze nieuwe intermediairs maken. Wat drijft ze en wat zijn hun verdienmodellen? Hier lichten we alvast een aantal van de vele resultaten toe. Wilt u meer te weten komen over het opbouwen van klanten of welke dienstverlening belangrijk is? Lees snel verder!

Lees verder...

Duurzame klantrelaties in de verzekeringsbranche

Deze whitepaper beschrijft een nieuw online platform, genaamd Sjoerd. Dit platform is ontwikkeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties. Voor de adviseur werkt dit platform als een Personal Advisor, die helpt bij het waarborgen van duurzame klantrelaties en de continuïteit van de organisatie.

Lees verder...