Expert
Deinum foto
logo SparklingCRM

Douwe Deinum

Functie:  CRM projectmanager/adviseur
Profiel:  CRM

Ik zal er alles aan doen om de juiste voortgang en koers te krijgen en veilig in de haven af te meren met zorg voor de bemanning. Net als bij het zeilen op de Friese wateren, een hobby van mij waar ik enorm van kan genieten. Heeft u behoefte aan een sparringpartner? Dan maak ik daar graag tijd voor vrij.

Neem contact op met Douwe Deinum

Klantgerichtheid: Scoren met deze 10 tips!

Wanneer ging jij voor het laatst langs bij een verzekeringskantoor om je polis door te spreken? Als intermediair is het knap lastig om klanten in dit digitale tijdperk aan je te binden. Klantgerichtheid is dan ook hét codewoord om het verschil te maken. Lees hier 10 gouden tips voor een betere klantgerichtheid uit het trendonderzoek Klantgerichtheid 2018.

Lees verder...

Trendonderzoek startende intermediairs

Dit uitgebreide trendrapport over startende intermediairs geeft u meer inzicht in de keuzes die deze nieuwe intermediairs maken. Wat drijft ze en wat zijn hun verdienmodellen? Hier lichten we alvast een aantal van de vele resultaten toe. Wilt u meer te weten komen over het opbouwen van klanten of welke dienstverlening belangrijk is? Lees snel verder!

Lees verder...

Duurzame klantrelaties in de verzekeringsbranche

Deze whitepaper beschrijft een nieuw online platform, genaamd Sjoerd. Dit platform is ontwikkeld om de verzekeringsbranche te assisteren bij het opbouwen en onderhouden van duurzame klantrelaties. Voor de adviseur werkt dit platform als een Personal Advisor, die helpt bij het waarborgen van duurzame klantrelaties en de continuïteit van de organisatie.

Lees verder...