Verbeter klantproces dankzij mobiele app

Verbeter uw klantgerichte processen via het mobiele kanaal en versterk zo uw concurrentiepositie

Praktische informatie
Datum
OnderwerpProcesoptimalisatie
KostenGratis
LocatieAchter uw PC
icoon inschrijvenInschrijven

Vandaag de dag eisen klanten steeds meer van uw organisatie. Denk daarbij aan self-service, gebruiksgemak, snelle responsetijden en transparante processen. Dit moet direct en vanaf elk device beschikbaar zijn. Verbeter uw klantprocessen en verleng uw klantrelaties via mobiele apps, zodat handelingen zoals het indienen van claims, het aanvragen van een hypotheek of het openen van een rekening nog sneller zullen gaan. Door het versimpelen, verbeteren en begrijpen van deze mobiele processen, kunnen klanten beter geïnformeerd worden over producten en aanvragen. Dit resulteert in een betrokken klant en zal snel omgezet worden naar een verhoogde klant loyaliteit.

Kofax transformeert smartphones in informatiegestuurde apparaten met dynamischere apps. Hierdoor is het voor de klant mogelijk om deze apps te gebruiken op momenten dat het hen uitkomt, op de manier die zij willen en op de op dat moment gewenste manier. Wanneer uw organisatie dit niet kan bieden, bestaat de kans dat zij met slechts één klik zullen wenden tot uw concurrent.

Daarnaast is het mogelijk om business Intelligence en analytics in te zetten voor ‘near real time’ rapportages en dashboard applicaties. Deze geoptimaliseerde dashboards kunnen de efficiëntie van de organisatie vergroten door middel van inzicht in de prestaties, nauwkeurigheid en productiviteit.

Belangrijkste redenen om deel te nemen aan dit webinar:

  • Vergroot mobiele mogelijkheden voor nieuwe processen, door next-generation self-service te implementeren;
  • Maak gebruik van een mobiele, real-time capture oplossing om smartphones om te zetten in slimme apparaten voor uw inputproces;
  • Genereer een 360-graden view op uw klanten en prospects;
  • Verminder verwerkingskosten en verbeter operational efficiency en accuraatheid van data;
  • Voldoe met uw mobiele applicaties aan wet- en regelgeving;
  • Verbeter de customer engagement en de klanttevredenheid met geavanceerde analytics.
  • Vergroot de operationele efficiëntie
  • Verbeter de accuraatheid van data

Schijf u nu in voor het webinar op woensdag 27 mei door op onderstaande knop te klikken.