Customer Experience & Multichannel Management (postdoctoraal)
Klantbeleving als uitgangspunt voor uw strategie
Inschrijven:
Inschrijven
pencilBrochure aanvragen

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media.

Richt CRM zich vooral op waarde van de klant en de klant herkennen, de volgende stap is de klant erkennen en zijn behoeften en verwachtingen als uitgangspunt nemen – waarde voor de klant creëren, bij iedere directe en indirecte interactie.

De rode draad van de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management is het leveren van een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle beleving. Altijd en overal. Omdat over alle kanalen een consistente beleving geboden moet worden, wordt speciale aandacht besteed aan multichannelstrategie en -management, e-commerce, mobile internet, marketing en social media.

Om als organisatie de gewenste omslag te maken, is een strategische keuze vereist die ook nog moet worden geïmplementeerd. Het oppakken van deze uitdaging is het onderwerp van de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management. Samen met vakgenoten verkent u in uw organisatie hoe u een strategie formuleert en realiseert. Gericht op het bereiken van concrete resultaten voor de klant en de organisatie.

College-inhoud en onderwerpen

In de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management krijgt u vanuit de praktijk cases en ervaringen aangeboden, vanuit de wetenschap bieden wij u de laatste stand van zaken, resultaten van lopend onderzoek en interpretaties. Deze combinatie leidt op tot optimale mix van theorie, strategie en praktijkkennis op het gebied van customer experience en multichannel management.

In het kort

  • College: Avondopleiding 16.30 - 21.30 uur, incl. buffet; dagopleiding 09:45 - 17:00 uur, incl. lunch
  • Duur: avond: 4 maanden, dag: 2 maanden
  • Kosten: € 4.650,- excl BTW
  • Locaties: Leusden

Meer informatie kunt u lezen in de brochure. Deze kunt u bovenaan de pagina downloaden.

Schrijf u in voor het gratis proefcollege

Voor meer informatie over de opleiding Customer Experience & Multichannel Management kunt u gratis en vrijblijvend deelnemen aan een proefcollege. Een proefcollege geeft u een goede inhoudelijke indruk van onze opleidingen; onderwerpen als de opzet en onderwerpen van de colleges, einddoel van de opleiding, studiebelasting en de overeenkomsten en verschillen met gerelateerde opleidingen etc. komen aan de orde. De proefcolleges worden gegeven op diverse opleidingslocaties of in de vorm van een webinar. Schrijf u bovenaan de pagina in voor een proefcollege of webinar.