Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)
Van Big Data en data-explosion naar klantinzicht
Inschrijven:
Inschrijven
pencilBrochure aanvragen

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld.

Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

Uit de mondiale CMO studie van IBM kwam de ontwikkeling van ‘data explosion’ als een van de belangrijkste ontwikkelingen naar voren en als de ontwikkeling waar organisaties het slechts op zijn voorbereid, mede door het gebrek aan kennis. Big Data staat bij veel organisaties hoog op de agenda en dat schept veel kansen voor Customer Insight professionals.
De klant eist om beter te worden bediend, de data zijn er, de instrumenten. Nu de professionals nog!

College-inhoud en onderwerpen

In de postdoctorale opleiding Customer Insight & Marketing Intelligence krijgt u vanuit de praktijk cases en ervaringen aangeboden, vanuit de wetenschap bieden wij u de laatste stand van zaken, resultaten van lopend onderzoek en interpretaties. Deze combinatie leidt op tot optimale mix van theorie, strategie en praktijkkennis op het gebied van customer insight en marketing intelligence.

In het kort

  • College: Avondopleiding 16.30 - 21.30 uur, incl. buffet; dagopleiding 09:45 - 17:00 uur, incl. lunch
  • Duur: ongeveer 10 collegedagen, 4 maanden in totaal
  • Kosten: € 4.650,- excl BTW
  • Locaties: Amsterdam, Leusden

Meer informatie kunt u lezen in de brochure. Deze kunt u bovenaan de pagina downloaden.

Schrijf u in voor het gratis proefcollege

Voor meer informatie over de opleiding Customer Insight & Marketing Intelligence kunt u gratis en vrijblijvend deelnemen aan een proefcollege. Een proefcollege geeft u een goede inhoudelijke indruk van de opleiding; onderwerpen als de opzet en onderwerpen van de colleges, einddoel van de opleiding, studiebelasting en de overeenkomsten en verschillen met gerelateerde opleidingen etc. komen aan de orde. De proefcolleges worden gegeven op diverse opleidingslocaties of in de vorm van een webinar. Schrijf u bovenaan de pagina in voor een proefcollege of webinar.