Communicatie opleidingen Beeckestijn Business School

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma bijvoorbeeld op het gebied van communicatie. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges en clinics

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor een gratis proefcollege of clinic.

Communicatie proefcolleges & clinics


Online Marketingcommunicatie

De opleiding Online Marketingcommunicatie bestaat uit 9 vaste colleges. Daarnaast organiseren wij interessante clinics waarin actuele onderwerpen aan bod komen en een bedrijfsbezoek, zodat u een kijkje in de keuken krijgt bij een bureau of bedrijf, toegespitst op de thema's en onderwerpen van uw opleiding. De opleiding Online Marketingcommunicatie geeft u handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met online marketingcommunicatie.

 
Lees verder

Online Communicatie Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Wij stellen dat het vakgebied van online communicatie ingewikkelder is geworden om te managen. De moderne en innovatieve communicatieverantwoordelijke heeft kennis van online communicatie en toont leiderschap. Het delen van ervaringen, harde kennis opdoen van de nieuwe ontwikkelingen, leren hoe daaruit werkende strategieën ontwikkeld worden… is de basis van deze opleiding. Het doel is communicatieprofessionals en -managers de laatste ontwikkelingen bij te brengen en hen te helpen deze in de praktijk te implementeren.

 
Lees verder

Online Corporate Communicatie (post-HBO)

Er is een groot tekort aan gedegen kennis over online corporate communicatie waardoor organisaties moeite hebben hun merk en reputatie goed te managen. Door de diversiteit en fragmentatie in online media en kanalen is online corporate communicatie een noodzakelijk aandachtspunt voor u als communicatieprofessional. Daarnaast dwingen continu veranderend consumentengedrag en de invloed van social media organisaties anders te communiceren.

 
Lees verder

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Deze opleiding is erop gericht om marketeers, communicatie-, service- en sales-professionals de principes van customer experience en customer journey management bij te brengen. Customer Experience Management begint een eigen vakgebied te worden. Steeds meer organisaties en instellingen geven een eigen Customer Experience Manager een belangrijke positie om klantgerichter en merk-eigen te opereren.

 
Lees verder

Customer Centric Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Deze postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap heeft dan ook als doel professionals en managers op te leiden om klantgerichtheid te realiseren binnen de eigen organisatie of bij een opdrachtgever. De postdoctorale opleiding Customer Centric belicht uiteraard de allerlaatste strategische modellen, onderzoeken en inzichten uit de praktijk.

 
Lees verder