Communicatie opleidingen Beeckestijn Business School

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma bijvoorbeeld op het gebied van communicatie. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges en clinics

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor een gratis proefcollege of clinic.

Communicatie proefcolleges & clinics


Online Communicatie Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Door de toename van het aantal digitale & sociale media kanalen en communicatieconcepten is er een groeiende behoefte aan professionals met strategische kennis op het gebied van online communicatie. Professionals die de impact van deze veranderingen begrijpen en kunnen vertalen naar innovatieve online communicatie strategieën en concepten. Met de postdoctorale opleiding Online Communicatie Strategie & Leiderschap til je je strategische online communicatie kennis naar een hoger niveau met als doel sturing geven aan digitale transformatie.

 
Lees verder

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Deze opleiding is erop gericht om marketeers, communicatie-, service- en sales-professionals de principes van customer experience en customer journey management bij te brengen. Customer Experience Management begint een eigen vakgebied te worden. Steeds meer organisaties en instellingen geven een eigen Customer Experience Manager een belangrijke positie om klantgerichter en merk-eigen te opereren.

 
Lees verder

Customer Centric Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook non profit) zijn ervan overtuigd dat Customer Centricity voor hen de enige manier om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Tijdens de postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap komen alle aspecten van Customer Centricity aan bod, met als doel sturing te geven aan de realisatie van klantgerichtheid binnen de eigen organisatie of bij een opdrachtgever.

 
Lees verder

Online communicatie (Post-HBO opleiding)

Als communicatieprofessional is het van groot belang om kennis te ontwikkelen over online. Met de post-HBO opleiding Online communicatie til je je tactische kennis en vaardigheden van online communicatie naar een hoger niveau. Je weet hoe je de online communicatiemix optimaal inzet om je doelstellingen te behalen.

 
Lees verder