CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges en clinics

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor een gratis proefcollege of clinic.

Digital & Online Marketing (Post-HBO)

Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? Met de post-HBO opleiding Digital & Online Marketing til je je tactische digital marketing kennis en vaardigheden naar een hoger niveau, zodat jij weet hoe je de digitale marketing mix optimaal inzet om je marketingdoelstellingen te behalen.

 
Lees verder

Sales & Accountmanagement 2.0 (post-HBO)

Koopprocessen zijn voorgoed veranderd en zullen in de toekomst blijven veranderen. ​​De opleiding Sales & Accountmanagement 2.0 geeft je handvatten om op een meer efficiënte en effectieve manier te verkopen door gebruik te maken van technologie en digitale en sociale media.

 
Lees verder

Service Excellence (post-HBO)

Tijdens de opleiding Service Excellence leer je de principes achter Service Excellence kennen. Je rondt de opleiding af met een eigen Service Excellence plan waarmee je direct in de praktijk aan de slag kunt.

 
Lees verder

Social Media (post-HBO)

In de post-HBO opleiding Social media leer je vanuit strategie social media zo in te zetten dat het een waardevolle bijdrage levert aan je doelstellingen. Je leert alles over de social media mix en hoe je deze het beste kunt inzetten. Het uiteindelijke doel is om je organisatie te brengen naar social business, een organisatie waarbinnen social volledig is geïntegreerd in het denken en doen van haar medewerkers.

 
Lees verder

Content Marketing & Cross Media (post-HBO)

Hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap? De opleiding Content Marketing & Cross Media leert je hoe je een goede crossmediale contentstrategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is om seamless customer experience te creëren door de beoogde doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap via het juiste kanaal te bereiken. Belangrijk hierbij is een crossmedia aanpak waarbij verschillende media zowel online als offline elkaar versterken.

 
Lees verder

Customer Experience & Multichannel Management (postdoctoraal)

Customer Experience draait om het leveren van een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle beleving voor de klant én je organisatie. Altijd en overal. Een beleving die consistent moet zijn over alle kanalen heen. Met de postdoctorale opleiding Customer Experience & Multichannel Management til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.

 
Lees verder

Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

De toename van informatie heeft een enorme impuls gegeven aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag, waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Daarnaast verwachten klanten en prospects steeds meer een real time persoonlijke benadering. Er is dan ook een groeiende behoefte aan customer insight professionals om de mogelijkheden te benutten en klanten beter te bedienen. Met de postdoctorale opleiding Customer Insight & Marketing Intelligence zet je de stap op analyses en klantinzichten te vertalen naar een strategie en deze te implementeren in de organisatie.

 
Lees verder

Online Communicatie Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Door de toename van het aantal digitale & sociale media kanalen en communicatieconcepten is er een groeiende behoefte aan professionals met strategische kennis op het gebied van online communicatie. Professionals die de impact van deze veranderingen begrijpen en kunnen vertalen naar innovatieve online communicatie strategieën en concepten. Met de postdoctorale opleiding Online Communicatie Strategie & Leiderschap til je je strategische online communicatie kennis naar een hoger niveau met als doel sturing geven aan digitale transformatie.

 
Lees verder

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Deze opleiding is erop gericht om marketeers, communicatie-, service- en sales-professionals de principes van customer experience en customer journey management bij te brengen. Customer Experience Management begint een eigen vakgebied te worden. Steeds meer organisaties en instellingen geven een eigen Customer Experience Manager een belangrijke positie om klantgerichter en merk-eigen te opereren.

 
Lees verder

Customer Insight & Data Driven Marketing (post-HBO)

Om relevantie te bereiken is meer nodig dan data op een rij zetten. Met de post-HBO opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing leer je deze informatie om te zetten naar een strategie en concrete acties. Customer Insight voegt hiermee waarde toe voor de klant en de organisatie.

 
Lees verder

Customer Relationship Management (CRM 2.0) (post-HBO)

Klantgerichtheid is geen CRM-systeem of technologie maar een strategie, gericht op het hart van jouw organisatie: de klant. Je leert een klantstrategie op zetten, gebruik te maken van de nieuwste inzichten in social CRM-technologie, customer insight, metrics, customer value-modellen, customer journey mapping en verander-management. De opleiding Customer Relationship Management geeft je handvatten om zowel strategisch als concreet en praktisch aan de slag te gaan met klantgerichtheid in je eigen organisatie.

 
Lees verder

E-commerce (post-HBO)

Met de post-HBO opleiding E-commerce leer je hoe je een e-commerce strategie formuleert en succesvol implementeert binnen je organisatie. Je denkt niet alleen na over je business model en de ontwikkeling, optimalisatie en promotie van je e-commerce platform, maar ook over hoe je omgaat met pricing, assortiment, betalingen, voorraad, distributie en retouren.

 
Lees verder

Customer Centric Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten verschillende organisaties zien. Deze organisaties (ook non profit) zijn ervan overtuigd dat Customer Centricity voor hen de enige manier om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Tijdens de postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap komen alle aspecten van Customer Centricity aan bod, met als doel sturing te geven aan de realisatie van klantgerichtheid binnen de eigen organisatie of bij een opdrachtgever.

 
Lees verder

Digital Marketing Strategie & Leiderschap (postdoctoraal)

Door de opkomst van nieuwe technologieën en nieuwe media is er een groeiende behoefte aan digital marketing professionals. Met de postdoctorale opleiding Digital Marketing Strategie & Leiderschap til je je strategische digital marketing kennis naar een hoger niveau met als doel sturing en leiding geven aan de digitale transformatie.

 
Lees verder

Marketing Automation & Campagne Management (Post-HBO)

Het online tijdperk en (autonome) verschuivingen in het oriëntatie- en koopgedrag van consumenten leiden tot campagnes die meer rondom individuele mensen plaatsvinden in plaats van campagnes gericht op grote (doel)groepen. Marketing Automation helpt je om op een persoonlijke manier je klanten stap voor stap door de journey te leiden. De post-HBO opleiding Marketing Automation & Campagne Management is er op gericht om je te leren hoe je het maximale uit je campagnes kunt halen door middel van marketing automation.

 
Lees verder

Online communicatie (Post-HBO opleiding)

Als communicatieprofessional is het van groot belang om kennis te ontwikkelen over online. Met de post-HBO opleiding Online communicatie til je je tactische kennis en vaardigheden van online communicatie naar een hoger niveau. Je weet hoe je de online communicatiemix optimaal inzet om je doelstellingen te behalen.

 
Lees verder